Älskade ponny ♥

Nu är jag tillbaka hos mamma. Jag kan inte blogga hos pappa ibland för vi har just nu bara en data där så.
Men i går (söndags) hadejag privatlektion på med Elin. Jag red prince och hon Candela, det gick bra för båda.
Idag red jag Azzi ute i paddocken, det gick bra men red bara i ca 20min eftersom jag slog i huvudet igår när jag ramlade in i ett hinderstöd av trä jätte hårt trä). Så mådde inte så jätte bra idag, men jag ville verkligen rida idag. Och min söta lilla älskade ponny är underbar. Hon finns ju alltid där när man behöver någon, och vissa gånger har jag till och med gråtit när jag har ridit ute på "slingan", när jag tänkt på att jag har henne och livet.

Men på lördag drar jag, julia och våra ponnys och tävlar i Götene. Det ska bli roligt, och det kommer självklart komma upp bilder från det :)

   


Kommentarer
Postat av: Alma

Är Azzi från Sjöstjärnans ridläger? :)

2010-12-27 @ 20:36:54
URL: http://reasonsforus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0