Asså denna tjejen. . .

Helt jävla otroligt !

Den här tjejen har gått på ridskola rätt länge och nu ska hon få en egen ponny. Nu tror ni säkert vad är det stora med det ? Jo, har utvecklas så himla mycket på så kort tid och ska nu få en egen ponny. Fatta liksom själv om du gått på ridskolan och bara haft medryttarhäst några dagar i veckan och sen få en egen ponny! Det är väldigt stort ansvar som många inte klarar av. Och det jag inte fattar är att hon hinner med skolan, stallet, kompisar och framför allt bloggen. Hon säger själv att hon inte har många läsare men det tror jag inte på. Det är säkert jätte många som läser den iallafall över 40st och det är faktiskt rätt mycket, men det är bättre att ha få läsare som kommenterar mycket än att ha många läsare som inte kommenterar ett skit. Själv har jag aldrig träffat henne, skulle gärna vilja men hon rider otroligt bra, och det märks att hon gillar att blogga om sina motgångar även framgångar. Denna 15åriga tjej är otroligt duktig på den hon kan och vet om hästar och allt som har med hästar att göra. Snäll, söt och bloggar otroligt bra !
Hon har ett bra exempel på hur en bra blogg ska se ut. Bra upptadering, blider, video, och självklart jätte snygga designer som gör det första intrycket på bloggen.

Kommer säkert få massa elaka kommentarer om att jag inte känner henne, men jag känner henne som den hon är på sin blogg, Jag har följt den ända som hon börja blogga och kommer aldrrig sluta läsa hennes blogg.


Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

DU får mig verkligen må så sjukt bra! Vad glad jag blir :D:D

2010-12-27 @ 22:02:21
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0