Detta visste ni inte :o

att jag är 15 år

att jag bor i mariestad

funderat på att sluta rida

nästan tagit självmord

är killintresserad

att ja brutit armen

brukar få ångest när ja åker bil

att ja inte gillar vintern

Vill bli polis i Australien !

lyssnade på Jonas'Brothers

varit blond

att jag ska flyga själv till Australien i sommar :D

(bjuder på en bild på mejj oxå)
aahh nu fick ni veta lite om mig är det något mer ni vill veta så var inte rädda av att fråga ! utan frågor kommer man ingenstans , och vi älskar frågor !!







Kommentarer
Postat av: amelie

nä coolt bor du i mariestad:O ja bor i skara^^ inte så långt iffrån;)

var på en av era regionala tävlingar där i sommras(A)



tack för frågorna på bloggen!:D

KLART jag är med på eran tävling!:D

2010-12-07 @ 18:10:59
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

funderar på att sluta rida? varför?

2010-12-07 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0