Jag älskar min ponny ♥

Idag fick ponnyn nya skor, och hon var jätte duktig som vanligt. Satte även i broddar nu.
Hon fick stå idag, men imorgon kör vi på igen.
Hovslagaren tyckte att det syndes att hon var fräsch och frisk och att jag hade gjort ett bra jobb i ridningen med henne, det värmer !

Har faktiskt inte jätte mycket prov/läxor i skolan nu, fast proven kommer allihopa samtidigt typ. Lärarna fattar inte att det är jobbigt att alla prov kommer samtidigt sen så får man läxor i alla andra ämnen samtidigt. 

Men jag mår bra ändå eftersom jag har världens bästa ponny ♥






Kommentarer
Postat av: Sabina Shahbazi

Fuxar är så himla söta :D

2010-12-04 @ 12:40:40
URL: http://hasttokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0