Jag tog en kula av dig och fick en smula tillbaks

Dagen då.
Gick ner till stan och mötte Elin. Köpte saker till maskeraden. Drog sen till stallet, skulle egentligen fota massa men det hann bli mörkt och sen blev det inte så bra kort heller. Red 1timme typ, både ute och inne i ridhuset.
Azzi gick faktiskt väldigt bra ändå.
Jag känner att jag har ingen fantasi !
Vet inte vad jag ska blogga om, tänkte lägga upp ett klipp på mina julklappar, eller om jag bara skriver. Vi får se!
Men seriöst så vet jag inte vad jag ska skriva.
Kan inte göra tidinställda inlägg ängre :( Det fungerar verkligen inte!
Ska försöka fixa det så jag kan göra det under veckorna.
Känner också att inläggen blir tråkigare för varje dag, haha vad jag klagar !
Ny bloggdesign också har vi fått.
Kommer kanske ändra på fler saker.
Ska kanske sluta blogga?
Haha, nej men seriöst jag vet inte vad jag ska skriva.
Nu slutar jag detta inlägget utan bild :(


Kommentarer
Postat av: mollie

sv: hihi okej :)

2010-12-28 @ 22:41:00
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0