längesen

va ett tag sen ja va inne här nu :o ska försöka bättra mej men har gjort lite annat :)

men dom senaste dagarna kan ja berätta om nu när ja är här igen !

Lördag: åkte ut till Candela på eftermiddan och gjorde inte så mycket tog de mest lungt och skritta ner till ridhuset och red en stund där ;)

Söndag: hade privatlektion med Linnéa hon red prince och jag Candela , gick bra till en början och hon hoppa jättefint :D tror vi hoppa en meter iallafall . sen så på slutet av lektinen så blev både hästen och jag trötta så då blev de bara pannkaka utav alltihopa , men de ordnade sig sen efter en stund :)
idag har jag bara vart hemma har haft jätteont i huvet och verligen jättetrött :o så har redan sovit en stund (aa) och pappa fyllde år så har även firat honom nu en stund !


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

var med och tävla om ett ländtäcke thermomaster hos mig !



(skrolla ner en bit )

2010-12-13 @ 21:53:33
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0