Skövde

Skövde i söndags (igår).
Åkte först till Skövde Ridsport, kollade runt lite först. Hittade massa saker som jag behöver och som jag inte behöver. Men kollade runt extra mycket bland hjälmarna. Hittade Charles Owen Classic hjälmen men mamma tyckte den var för dyr annars hade vi köpt den, men blev i alla fall en annan hjälm nämligen en Lami-Cell, snygg och praktisk. Köpte även ett par vintervantar för min har redan gått sönder, köpte ett svart schabrak (hoppmodell) till Azzi.
Åkte in till Elins esplanad också köpte lite saker där med.

I stallet på julpyntningen gick det rätt bra, först bakade vi pepperkakor. Jag tyckte mina blev jätte bra men det tyckte inte dom andra, så jag gick och hämtade Azzi i hagen. Red först, paddocken såg inbjudande ut så red där i all snö. Azzi tyckte det var jätte kul och smyg ökande lite hela tiden i traven och galoppen.

Städar och bloggar samtidigt, det tycker jag är bra gjort. Malin tar Azzi idag, rätt skönt ändå. Imorgon tror jag det är hoppning på lektionen. Taggar isåfall inför det, inte så sugen på dressyr, har ridit det jätte mycket ett tag nu. På onsdag följer Frida och Karro med till stallet, skit kul !

Ska forsätta städa lite nu, kommer tillbaka sen till bloggen med vinterbilder, outfits, hiss/diss, min hemlighet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0