tjabbatjenahallååå!

idag har de varit julshow i stallet , kan ju börja med att säga att de blev otroligt bra om man jämför med förra gången :D vi hade hoppduell , ponnygalopp, kadrilj tomteparad och luciatåg ! publiken tycktes gilla de ialllafall :)

ponnygaloppen är ja oxå nöjd över kan ju va eftersom ja vann ! med lilla Parant iår igen även fast han är gammal så är han riktigt snabb :D Jag och Linnéa (som red jasmine) va i final iår igen oxå och även fast hon fuska massa så klarade vi oss och tog hem segern !!! :D

//// Elin

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

åh vad roligt med julshow !

2010-12-19 @ 21:57:36
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: ♥ Thea

Sv: Hon var min foderhäst innan hon åkte till dig ;) Jag bor ju i Eksjö och hade Candela tillsammans med Martina, dock hann hon inte med Candela så det blev att jag fick ha henne från Dec -09 till Juli/Aug -10.

2010-12-20 @ 07:32:29
URL: http://taow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0