felicia här !

Tjena alla söta bloggläsare mitt i julstöket !
Tänkte gästblogga lite här idag då Linnéa fråga mig om jag ville , så varför inte ? :)
Om ni inte visste det är det jag som gjort bloggdesignen här !
Kanske skulle berätta lite om mig själv ?:)
Jag heter Felicia Tollesson och är 13 år !
Jag har just nu 2 hästar !
1 treårig unghäst som ska bli min framtida tävlingshäst inom hoppningen !
Sen har även jag en litenb-ponny som för det mesta min lillasyster rider , hon är en rikiigt liten läromästare inom hoppningen , hon har hoppar 110 när vi haft henne !
Annars så är jag väl en ganska glad och sprallig tjej som gör en del rätt galna saker ! :D
Dock är jag väldigt blyg men inte när man lärt känna mig så det måste jag bli bättre på !
Alla har ju sina svagheter  right ? :)

Jag har även också en blogg som ni kan följa med i min vardag med hästar , kompisar och mycket mer ! :D
http://classicalpony.blogg.se
Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva mer än att önska er en riktigt God Jul !
Caramia min 3-årga hästbus !
Jag och Selene ute i halv snöstorm ! :D
Nu har ni fått en liten blick på mig och mitt liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0