Äntligen

Nu är jag äntligen tillbaka på våran kära blogg, hoppas ni har saknat mig.
Men jag har inte haft någon dator, och den kom igår men då var jag inte hemma så ni vet.
Men jag är glad att ni ändå läser bloggen varje dag, eftersom Elin har bloggat massa :)

I fredags så var det årselevs ridning, först skulle vi  ha teori men vi pratade massa skit i stället om vad vi skulle göra innan jul och så.
Sen hoppade, hade Azzi eftersom jag inte kunde ha Prince.
Det gick jätte bra, hon kändes väldigt seg först men sen när vi skulle börja hoppa så tagga hon igång och typ bockade över hinderna, kul hade hon iallafall.

Lördags hade jag morgonen så var där tidigt, pappa var snäll och följde med ut och hjälpte till lite, red inte något hon fick vila.

Idag var det tävling. Hoppade bara Prince 80x2, första rundan var han lite seg och jag fick driva väldigt mycket men felfri, andra rundan gasade jag på lite mer på framridningen sen på banan blev han jätte pigg och ville bocka, men den sista rundan kändes bäst. Så kom hem med två rosetter.

I veckan kommer ni se att bloggen förändras på utsendet och så :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0