förlåt...

haha nu har jag inte bloggat på ett tag, men jag har verkligen inte haft tid, det är väldigt mycket med skolan och sen hästen så datan och bloggen kommer i andra hand just nu.
Men dom igår red jag lektion, vi hade hoppning, två hinder på medel linjen, och sen skulle vi öka och minska tempot och så, det faktiskt bra, Azzi tycket det var jätte kul. Så hon taggade på lite ♥

På lördag bär det av till Götene på Pay and Jump. Åker med Julia men Samba har blivit halt så hon ska inte tävla men hon följer med ändå. Är verkligen jätte taggad just nu.

Idag kunnde jag inte rida i ridhuset eftersom det var lektion i båda, så jag fick rida ute i snön och det kalla mörka vädret. Men jag travade och skrittade mest, tog en galopp och j*vlar vad det gick, hon taggade på som f*n, men fick stopp på henne sen iallafall.

Ni får ha det bra nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0