Hemma,

Blev en snabbis i stallet i morses, fickade foder, mockade och red även en stund inte så länge, men det gick bra, red först ett var runt slingan i skritt och trav gjorde även några halter så att hon skulle lyssna på mig, gick sen in i ridhuset och galopperade en liten stund,
Imorgon har jag stallet med Alice och Elin också, sen är det även lokaltävling somjag ska hjälpa till på, ska stå på banan, men vi får hoppas att Elin tar lite kort.
Ska försöka få med mig någon som kan ta kort när jag rider, lite tråkigt att bara ha samma bilder hela tiden och så vill ha lite nya bilder.
Näh nu ska jag göra lite outfits och lägga upp även hiss och diss och kanske även vad jag tycker hur en bra blogg ska vara.

Ska prova att gör ett tidinställt inägg tills imorgon så det bloggas lite och så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0