Home, sweet Home !

Äntligen hemma, kom hem vid halv 7 tiden typ.
Har varit i stallet hela dagen, och hjälpt till på lokaltävlingen från halv 1 till 5 ungefär.

Hatar att det ska vara så himla kallllt ute, saknar sommaren, värmen och solen. Vill ha sommar snart !
Men det possitiva är att det snart är jul lov, längtar,

Nu sitter jag här med ett stortglas cola med en skål på ostbågar och en filt rund om mig och sitter i sängen med ett tjockt täcke och massa kundar och ser på tv plus att jag orkar blogga, det är bra det.

Red barbacka ungefär 15 minuter kanske, bara skritt, Imorgon ska hon stå, Hon har typ haft en minivila nu så,

Sen TAGGAR jag som fan till tävlingen på lördag med Julia, ska bli så himla kul.

Ne, nu ska jag gosa ner mig i sängen igen och bara slapppa lite :)




Kommentarer
Postat av: NellieB

sv.tack Linnea.

2010-11-07 @ 19:39:37
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0