mgtkjvljölkjddtgh

det där kallar jag trycka på alla knappar på tangentbordet :D
Men iallafall längesen jag skrev nu, men nu ska det bli ändring på det.
Den senaste tiden med Azzi har det gått faktiskt väldigt bra.
Igår på träningnen så var det den lungt roligaste på länge, vi skulle försöka få hästarna att srkitta från trav och vi fick inte använda tyglarna bara sätet och rösten, jag skratta så att jag grät, alla utom jag fick stop på hästarna efter en stund men min bara sprang på fortare och fortare :)
Men det viktigaste är iallafall att jag och Azzi hade kul !
Kommer antagligen komma upp en ny design igen snart.
Forsätt kolla bloggen för nu kommer det massa nya saker :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0