Rubrik ?

Ännu en onödig rubrik men kom inte på nåogn rubrik.

I går var det brandövning i stallet och det var kul, vi fick släcka en eld och sen släcka brand i kläder på en docka fick även veta vart vi ska samlas när det brinner.
Sen red vi lektion inget speciellt direkt, fick Jerry asså jag älskar den ponnyn, så j*vla underbar är den ! ♥ Red även Azzi sen, :)

Idag har jag inte gjort  så mycket åkte iväg och köpte mat till hästen och även lite saker till mig. Nu har jag också beställt saker från hööks. Så nu hoppas jag att det kommer snart, ska ju snart åka till Götene med Julia och tävla, det ska bli jätte kul :)

1. Rikigt sköna varma skor att ha när man jobbar i stallet på helgerna
2. Sköna ridstrumpor sen i vinter men ull.
3. Ett par transport skydd till Azzi. Snygga och verkar var jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0