Smarta Linnéa . . .

Jag är så smart och skriver klart ett helt inlägg då jag klickar bort hela internetsidan, åh jag blir så trött på mig själv ibland.
Skrev aldrig igår, men red ute i snön. Var riktigt trevligt och ponnyn älskade det, tog några rejsgalopper. Det uppskatades mycket av ponnyn.
Så idag blir det markarbete på lektionen för Maria. Ska bli rätt roligt, eftersom hon har varit så trevlig och glad på senaste tiden, då tycker jag att det är kul att rida henne och hon blir gladare.
Skriver ett inläggt till ikväll om hur det gick kanske även kommer någon bild.
Sen ska även Emma följa med ut någon dag och ta kort när jag och ponnyn busar i snön. Då bliremånga bilder ska ni veta.

Imorgon ska Malin rida Azzi, så då kan jag blogga massa istället. Kommer även att ändras lite andra saker också nu i veckan förhopningsvis i morgon.

Blir även en tävling snart, och en frågestund så håll utkick ! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0