You're the missing piece I need ♥

Rubriken har inget med inlägget att göra :)

Igår så red jag lektion vid 14.00 ungefär, gick rätt bra men det kunde ju ha gått bra, hon accepterade iallafall att hon skulle vara både inåtställd och utåtställd, men det var lite jobbig, sen tränade vi även skänkelvinkningar, och i början ville hon inte alls, men i slutet blev det några ritigt bra, så är nöjd.
Hjälpte även till i handikappsgruppen (min grupp som jag hjälper till i) och det gick bra den var lite kortare eftersom vissa som också hjälper till skulle göra Grönt Kort provet, sen hjälptejag även Maria med hennes nybörjar Vuxna,

Idag åker jag ut till stallet lite innan halv 5, eftersom vi har årselevsridning, skriver mer sen hur det gick.

Nej, nu ska jag allt blogga mycket idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0