förlåt...

förlåt men mitt internet har inte funkat så har inte kunnat blogga då så men nu gör jag det !

Det har inte hänt så mycket dom senaste dagana men idag vare tävling ! :D

Azzi : Hoppade bara 60cm idag också, men det känndes bra inget stress och hon var lung och hoppade säkert,

Prince : Först 70cm det känndes bra men lite stor hopp på vissa hinder men bara jag följer med så gör det inget, men det känndes bra

Prince : Sen 80cm, det känndes bäst av dom två runderna men forfarande lite stora hopp men det löste vi, blev även några bocksprång derekt efter 3:A och sen fick jagskynda mig att få honom att sluta för 4:an kom nästan derekt men vi hann, det känndes bra och jag är nöjd !


Kommentarer
Postat av: Linnéa <33 :D

Hur gick det med Azzi?? :D

2010-11-01 @ 12:31:20
URL: http://ettlivsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0