Rubriker !

Hej allihoppa där ute vid dataskärmarna!
Igår hann jag inte blogga så det får bli ett långt onödigt inlägg idag.
Igår red jag Manne på årselevsgruppen,  det gick  väldigt bra faktiskt.
Som ni kankse redan vet så är Elin på Kurs, och hon lämnar mig hemma och tycker att jag ska blogga mycket, och självklart kommer jag blogga mycket nu i helgen.
Idag hade jag middagen i stallet så drog dit vid halv 2 och vid 2 började jag ta in hästarna, inte så många nu bara 4 st idag. Det gick bra ingen som ville springa in utom min lille galna ponny som är ett matvrak.
Sen mockade jag och gjorde mat och sånt, sen tog jag hand om pollen och sen gick vi ut en sväng. tog även lite höstbilder, kommer en Bildbomb sen på henne, den senaste tiden.
Imorogn har jag ridskolestallet till kl.11 och sen möte vid 6 tiden, rätt skönt imorgon ändå.
Nu ser jag på final hoppningen från inatt !

  Zerto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0