Skooodd Häst !

Yeess äntligen !! nemen Candela har äntligen blivit skodd där hon hade tappsko så nu tänkte ja äntligen kan vi börja rida ut imorrn, men ne så blev inte fallet upptäckte dock att hon var svullen där ist :( antagligen har de blivit felbelastat när vi ridit lite åså . Så nu blir det att ta de lite lungt och promenader i grimma och grimskaft som gäller en stund framöver ,men gåre som ja hoppats så kan ja börja skritta henne och kanske lite trav redan på torsdag men de är bara att avvakta och se , Får skämma bort henne rejääält istället  ! De är ja bra på .


Om jag inte har nämt de tidigare så ska ja vara med på JuppesCupen (dressyr-cup)  nu i december ,fast lånar ridskolans mest dressyrhäst Manne . Red honom idag på lektionen kan ju säga att vi hade våra ljusa stunder idag speciellt i galoppen gick han som en klocka. Så är nöjd med dagens insats eftersom de va ett tag sen man red honom och så blire lite svårare eftersom han är så STOR !! Men de ska nog gå , Men  de får ni höra mer utav .



 fick bli en bild på mejj och Lucas ist ;)

Kommentarer
Postat av: carro

vilken ridskola? :)

2010-10-19 @ 21:38:07
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: hästochponnyryttare-svarar

Mariestads Ridklubb ;)

2010-10-19 @ 21:48:35
Postat av: Jennifer

jag tte jag kan de men jag hör av mig isåfall :D <33

2010-10-20 @ 06:52:37
URL: http://ponniiiiryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0