The Day ..

Igår hann jag aldrig blogga, men var iallafall nere på stan med Amanda och Elin och kollade lite på dräkter till maskeraden och vi har nog hittat det rätta som vi ska vara.
Men det säger vi inte !

Idag iallafall hade jag insläppet vid 2 så då skjusade mamma ut mig och så hjälpte elin mig med att ta in hästarna, sen så red jag, hoppade lite på ett hinder och det gick bra faktiskt, sen red jag ut lite i regnet och galopperade lite och så, det gick också bra. Imorogn tar Malin Azzi så då slipper jag åka ut till stallet, och då kan jag plugga lite och städa och framför allt BLOGGA lite mer,

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om just nu, det blir rätt mycket samma och så, men jag ska försköka ta kort när jag rider någon dag och så får ni lite bilder, sen blir det tävling på söndag och då blire upptadering på det, och ah, Men vad vill ni att jag ska blogga om ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0