2 Flugor i en SMÄLL !

nyss hemkommen från stallet . Blev att rida Azzi och enligt mejj tyckte jag att de gick hyfsat bra hon var lite stretig i början och tyckte säkert jag krävde så jobbiga saker , men mot slutet blev hon riktigt bra faktiskt :) och lyssnade och inte alls så stretig om bettet utan tvärtom mjuk och följsam hon är en sådan otroligt söt ponny !
och hon har sina egna viljor ganska så ofta , Och kan ju säga att de är en hoppponny de där ! (hihi)

Vi träffade även på Julia och hennes snygga häst Akilles ! så sjukt underbar var han fick även testa honom lite han had estora gångarter men otroligt sköna ! Så förstår varför Linnéa har tjatat om att hon vill ha honom för de förstår jag :)
Så jaa hon har verkligen hittat en drömhäst ! (a)

jag lägger upp bilder+ videos senare ikväll så får ni se hur de såg ut , kan berätta lite mer om hur jag red och vilken ''ridsätt'' ja använde mejj utav :) 

  X O X O   P E A C E  !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättetrvlig blogg! :)



Men varför red du Azzi? för dte är väl linnèas? eller ät det jag som inte har hängt med. ;p

2011-04-04 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0