7:kt härligt väder !

Precis hemkommen från en underbart härlig och varm dag i stallet !
Jag och linnéa kom dit vid 1 ungefär så då gick hon och hämta azzi , sen så såg ja hur skitig LadyMary var så gick och hämta henne i hagen och otroligt nog så tog de bara 5 minuter denna gången att fånga henne ! sist tog de drygt en halvtimme ;O bra att de gör framsteg ! :)
Eftersom de var så fint väder ute så bestämde jag mejj för at´t duscha henne utomhus underbart skönt var de ! Sen så gick slangen ''sönder'' innan vi ens börjat Så stod och försökte laga den sen kom Matilda och laga den på första försöket -.- haha !
för att hon skulle torka gick jag med linnéa eftersom hon skulle rida azzi så då hängde vi på henne , sen gick vi till vattengraven och linnéa red lite i den sen skulle jag se om LM tyckte de va skojj men hon va lite försiktg i början sen klampa hon i och tyckte de va jätteskönt , (jag gick bredvid vattnet eftersom ja bara hade gjympadojjor) Matilda var även så snäll att hon fotade+filmade lite granna och dom LOVAR jag att dom kommer upp här efter jag ätit kvällsmat !
Och sen har jag även fått reda på lite andra roliga saker som kommer hända senare i månaden så hoppas de går i lås !

Annars har dagen varit sjukt härlig !

Ni får nöja er med denna bilden så länge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0