Angående Ridpasset

Sitter just och kollar på bidrag till eurovision de är den här reaktionen just nu : H E RR E G U D !!!!!! usch heemskt ju !

ajaa men kan berätta om ridpasset istället ,

vi red inne idag vi skulle egentligen vara ute men vi ska ta de nästa vecka istället , så de blev hårtdressyrpass inne istället vilket jag kände att de behövdes , hon kändes väldigt sammarbetsvillig idag och lyssnade rätt så bra på mina hjälper och jag tränade mycket på att få henne att bära sig bakifrån alltså att hon lyfter upp sig själv med bakbenen så inte jag sitter och håller i henne och mot slutet bärde hon sig mycket bättre hade nästan ingen häst i handen superskönt var de , så nu har jag fått ännu mer hjälp om hur jag ska göra för att få henne ännu finare ! Känns väldigt bra nu ;)
Vi gjorde även lite sidvärtsrörelser likaså där så gick de riktigt bra , de var vid några tillfällen hon va lite för duktig och sköt fram baken framför bogen och där ville jag inte ha henne men de rättade vi till , så nu kan jag sova gott !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0