Annorlunda Hiss !

nu när man är sjuk så har man ju oxå massa fritid , självklart har jag kollat runt i olika hästnätbutiker och även hittat dessa saker :


 

alla dessa saker kommer från www.ponnyprakt.se  och själv hissar jag dessa saker tycker de är roligt med butikler som har sina egna ideér och inte ''kopierar'' andra så mycket utan kör sin egen stil ;) på så sätt blir de ju ett kännetäcken för dom och dom har massa roliga/snygga saker till bra pris även många märkessaker .
Stigbyglarna kanske inte faller i smaken jämt men på något sätt gillar jag dom och tycker dom är söta .

flughuvan är nog min favorit skulle såklart tänka mejj att köpa en sådan till min häst och den är riktigt gullig och den sticker ut lite fdrån mängden precis som jag kanske är därför jag gilla deras saker så mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0