At my Place Again

hejjsan, jag blev sen hemkommen iaf ! Matilda cyklade med mejj hem till radbyn och här satt vi och snackade om precis allt möjligt haha alltid lika roligt ! :)
Duschade LM idag igen javet att de blivit lite ofta men ska se till att de inte blir de !  Den här gången gick de mycket lättare att duscha henne vid huvudet annars brukar man inte få röra vid öronen eller nära vid öronen men de har blivit lite bättre iaf , de gillas :) Vi duschade även Noblesse oxå för hon såg verkligen ut som ett dammmoln ! Men båda blev riktigt fina sedan gick vi en sväng runt slingan för att dom skulle torka vilket dom gjorde sen när vi kom tillbaka skulle ''min häst'' gå lektion . Så vi gick och kolla på när den lektionen skulle va vid terränghindren och även jag fick bada för att en liten ponny inte gillade vattnet så gick med en gång sen tyckte han de va jätteskojj att gå i vattnet ! :D
Sen så har ja bara hjälpt till lite i olika grupper eller jag och matilda , sen så när sista gruppen var klar så cyklade vi hem och nu sitter jag här , men de får bli sova tidigt för ska ju upp lite tidigare eftersom de är tävling imorrn ! men kanske slänger upp en hiss och diss innan jag somnar ! :)

P e a c e & L o v e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0