Bloggning som skulle kommit upp igår

Blev inte riktigt som jag tänkt mejj igår , åkte till stallet lite tidigare för att möta upp veterinären , så åkte 20 i 4 istället men de gjorde inte så mycket jag gjorde ju ändåså inget här hemma ;) sen där fick jag änta ett tagpå att hon skulle komma men när hon väl kommit så gick de snabbt och kunde ganska direkt säga vad de var :)

Sen runt 6tiden kom matilda till stallet och då blev de lite pratigare sen gick vi ut till färlthindren och kollade på olika ryttare som hoppade i terrängen mycket roligt faktiskt och jag fick en del bra kort faktiskt som jag hade tänkt visa iaf några utav dom . Man kände sig väldigt lockad att hoppa hindren därute och även vara med i en sådan tävling skulle vara grymt roligt faktiskt ! men vem vet de kanske inträffar ngn dag :))

Idag händer inte så mycket jag ska nog ut till stallet en sväng och följa med att gå ut och gå med matilda&noblesse  men de blir runt 5 nån gång skulle jag tro :)

ne nu ska jag fixa med bilderna så länge kan ni få se ett litet smakprov ! :)

P e a c e S t a n d F o r F r ee d o m V i o l e n c e S t a n d F o r W a r




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0