Bloppis

Har en del saker som ska säljas. Lägger in några här och självklart skickar jag iväg dom nytvättade :D
Andra bilder kan även skickas



Ländtäcke lila grönt men Bästis i Text. Storlek Ponny/cob
Nypris 200kr
Mitt Pris 50kr eller bud.



Reflexländtäcke i storlek ponny/cob. Fleece inne lite skaft där saden ligger (det svarta som syns).
Nypris 300kr
Mitt pris 100kr eller bud


Equline padd vit. Storlek ponny kan även användas till små hästar.
Nypris 400kr
Mitt pris 150kr eller bud.



Mössa grå. Storlek häst även ponnyer med stora öron.
Nypris 200kr
Mitt pris 50kr eller bud



Rött schabrak till små ponnyer.
Nypris 100kr
Mitt pris 40kr eller bud



Helt ny pullarnosgrimma aldrig använd bara provad. Lappen sitter även kvar.
Storlek cob.
Nypris 200kr
Mitt pris 150kr eller bud



Gröna Stövlar. Spräjat själv och färgen har skaft bort lite där det är väck kan även spräja på mer färg om så önskas. Storlek 37. En knapp går inte att sätta fast men det går att laga billigt.
Nypris 1500kr
Mitt pris 500kr eller bud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0