Buuusiiigt

Har så grymt övertråkigt så jag vet inte vart ja ska ta vägen !!! , Så nu är bloggen enda utvägen för mejj att göra nånting ;) men som sagt jag har förberett lite tidinställda inlägg som kommer dyka upp nu under helgen då ja inte är hemma ;)
De blev ingen promenad idag är supermega trött så orkar inte de just nu och allt pluggande/skolsaker håller på och ta livet av mejj ! vi har jättemycket imorgon är de historia och under lovet måste ! jag hinna klart med teknikuppgiften -.- suuger sen så har vi även mattenationella -.- inget man ser fram emot iaf nee usch kan de inte bli sommarlov snart !! vill åka iväg !
Ne vad jag klagar får börja packa lite eller sätta på en film att somna till hihi (;
Blev ett ganska så onödigt inlägg tror jag men ajaa bjuder på lite w e bb c a m   B i l d e r  oxå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0