E20

Kom nyss hem och ska snart hoppa in i duschen men hinner blogga först.
När vi kom fram till Skara gick vi dirket till ridsport. Tittade på hjälmarna först och försökte överatala mamma att köpa en hjälm, men nej. Sen kollade jag runt på alla ridbyxor och hittade ett par JW men dom var väldigt dyra och i mörkblå fanns dom inte i min storlek så tittade vidare. Sen tyckte mamma att vi skulle köpa ett par nya vita ridbyxor. Vi hittade ett par men det blev inga vita alls sen. Men vi hittade ett par jätte snygga byxor sen, ett par röd/mörkblå jättesnygga. Sen var ju även mormor med så jag fick en tidigt födelsepresent en KL tröja.
Jättesnygg den med.
Sen åkte jag ut till stallet och gjorde iordning allt först. Sen red jag först i skogen och skrittade fram sen red jag hela E20 slingan. Hon blev lite spänd, och gjorde något litet språng för hon blev rädd för sin skugga, haha vad gullig hon är. Filmade även lite när jag skrittade av henne och självklart laddar jag upp den här när YT vill samarbeta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0