Elin Hissar !

Jag har suttit med den här hissen ett tag nu de har bara inte blivit av att ja publicerat den , men iaf nu kommer den !

Jag hissar mina 2 ridlärare , De har ju varit lite upp och ner ibland och tyvärr har dom kommit i ett taskigt läge från början den ena som vi haft lite längre som just nu är våran nuvarande chef har försökt få oss andra på bra humör och försökt göra de bästa av situationen och vissa saker kan man inte rå för , men trots allt har hon gjort ett bra jobb med allt ! Och båda vill verkligen att vi ska komma nånstans och försöker puscha oss så mycket de går och vi har fått göra roliga grejjer som vi inte fått göra förrut och nu känns de ändå som att vi ser lite möjligheter till allt och som de ser ut nu och va som kanske kommer hända vilket jag verkligen hoppas ! så kommer de bli riktigt bra . så ja vill bara säga trots att ni fått en taskig start så har ni verkligen gjort ett bra jobb ! Och vi gillar er jättemycket iaf jag gör de även fast de kanske inte alltid syns ! så jaa min hiss går till er !

                      


Kommentarer
Postat av: Matida

Bästa HISSEN Elin =) !! <3

2011-04-22 @ 00:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0