Gårdagens Hopp-pass

de är härligt att sluta tidigt 2 dagar i rad ! :D , Tänkte skriva om hur gårdagens ridpass gick .

Som sagt så skulle vi hoppa och vädret var för en gångs skull på våran sida ! Och vi fick hoppa ute ! wiiee hihi de har man längtat efter att göra ! och hästarna blev mycket piggare de kände jag även på LadyMary hon tyckte de va väääldigt roligt att springa ! haha :)
Vi fick hoppa en så kallade sväng och böj bana som jag kallar de eftersom de va mycket svängar och så , eftersom LM är ganska lång va de lite svårt att få med henne men tillslut så lyckades åsen är hon så söt och vi kom in jättefel en gång men hon hoppa ändå ! älskar henne så ! <3

Jag och Linnéa fick hoppa lite högre än dom andra inget som gjorde mejj ngt , och vi hoppa lite oxrar och räcken tror dom låg på 85-90 cm och dom klara hon utan problem och vi gjorde sista rundan riktigt bra ! hon är så underbar att hoppa och att rida överhuvudtaget ! 
Så jag är riktigt glad över gårdagen och hoppas de går lika bra när vi ska tävla nu i påsk !


haha jag verkligen älskar denna bild ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0