glass är gooott !

Godkväll !  precis stoppat i mejj lite mackor och tittar nu på nyheterna jättekul ! haha .

Va lite längre i stallet än planerat men men de brukar man nog vara . Idag duschade jag henne inte eftersom jag ska göra de imorgon , Men var med när linnéa red hon red barbacka och de gick bra hon red inte så länge sen stanna vi och prata lite , Sen duschade vi henne eftersom hon dammade jättemycket hon ville inte riktigt stå still men de gick ;)
Och tjocka som vi 2 är så cykla vi ner till statoil och köpte varsin glass eller linnéa köpte dricka och jag glass , satte riktigt bra i denna värme ! när vi kom tillbaks så mötte vi matilda så vi gick upp i hö:t och hade oss som vanligt (: 
Vid 6 ungefär så var terrängträningarna igång så då gick vi ner och kollade lite på dom och på dom söta ponnyerna som var med ! sen så efter de så var de storhästarnas tur riktigt intressant att titta på ! och man hoppas ju att man kan vara med där nån gång , men vi får se vad som händer :) Och även jag har hoppat lite idag fast utan häst , sprang även en liten bana riktigt stolt klarade dom flesta en del va liiiiite för breda för mejj så nu behövde ja inte ut och springa när jag kom hem rätt så sköönt ja fast imorrn MÅSTE jag u och springa fast på morgonen !

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0