Glöm inte BLOGGTÄVLINGEN !

Första dagen på lovet jag går upp vid 9 , känns ganska så bra . Har gjort mejj den vanliga frukosten rostmackor och te känner att ja är ganska så enformig men aja man äter de man tycker är gott !
Idag har jag inte planerat in så mycket faktiskt är ganska så tråkit väder ute oxå så får se de blir kanske ut och springa eller ut och gå beroende på vad jag känner , och om de är regnväder är de = bloggväder ska försöka uppdatera er så mycket jag kan och förresten idag kanske Linnéa kommer tillbaka hon har fått sitt internet nu så hon ska bara koppla in de sen blir de dubbel uppdatering !!  

Och GLÖM INTE  B l o gg T ä v l i n g e n !! 


P e A c E & L o V e

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0