Godnatt

Morgon imorrn igen.. sen har jag ingen morgon på hela lovet, jippie!
Akilles var fin idag, framme för skänkeln även fast jag inte hade sporrar, och han sökte sig neråt med nacken.
men det fanns väldigt läskiga saker vid slingan idag, bl.a grenar och vattenpölar, haha han är så töntig!
usch vad jag älskar minn gluuejäst, så himla mysig är han! snacka om att jag är lycklig för att jag har honom!
imorgon är det hoppträning! hoppas det går bra, nu går han ju framåt för skänkeln ialla fall..
och på fredag är det clearround, men jag hoppar bara 70+70 då, för sist gick det inte alls bra.
hoppashoppashoppas att det är i padocken, för det stog att det skulle va inne men det går ju att va ute nu.
Juste! Akilles har fått en tjej, hahah naaw! det är charlotte som är Akilles hagkompis!
haha, fast hon är lite för gammal, blir 16 iår, bara 11 år äldre, inget konstigt alls ;)
guud vad jag längtar tills dom får gå i sommarhagarna, då blir nog Akilles glad!
men sängen kallar nu, simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Eleonor - Vinn smycke värde 395kr

Psst... endast 3 dagar kvar för att ha chansen att vinna något riktigt fint till påsk. Delta via länken -->



http://hastoridverksamhet.blogg.se/2011/april/utkast-april-6-2011.html#comment



/ Eleonor

2011-04-17 @ 08:37:21
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0