Härlig kvällsuteritt !

Uteritten idag var underbar jättehärligt verkligen att få komma ut i skogen med hästarna ! och jag tror dom njöt riktigt mycket dom oxå ! Linnéa har ju visat er lite bilder och videos och jag har inte så mycket mer att visa men ni kan få se en gruppbild !
Jag krävde inte så mycket av LM idag kände att hon kunde få gå i sitt eget tempo lite och lunka på eftersom de var första gången jag red ut på henne så ville se hur hon betedde sig men de va som inget hade hänt hon var så lugn så ! :D Så hoppas de blir fler gånger !  Och jag hoppas detta härliga vårväder håller i sig oxå ! men nu ska jag försöka mejj på att sova tidigt kanske lägger upp en outfit innan jag somnar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0