Hemkommen !

Sådär Borta bra men hemma bäst ja så är även fast man kan tycka de är tråkigt hemma !

Kom iaf hem efter ett antal stndigt tjatande på min moder för som vanligt ska hon stå och tjata som mest när man ska åka hem så vi blev kvar en timma till , menmen de va helt okej blev lite kallt nu på kvällen bara men annars måste jag erkänna att de är rätt skönt ute nu ! fast man blir uppäten av myggor ! fast hellre står jag ut med myggor än -20 minusgrader ! 
Skulle ju eentligen ut och gå nu när jag kom hem fast är rätt trött så de blir att underhålla er esten av kvällen så får jag gå upp vid 8-9 imorgon och ta mejj en morgontur i spåret de känns som att de behövs , sen måste man ta tag i lite skolarbete -.- känner verkligen inte för att gå upp vid 6 på tisdag ingen motivation alls där och veta att man snart har mattenationella -.- usch !

Nu blev de ett långt och onödigt inlägg igen aja  ni får stå ut ! ne nu ska jag fixa en lien bildbomb kanske tror nog att jag ska ha en sådan ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0