Hemma från Strömsholm

Heejjsan ! äntligen hemma !
Kursen har nått mina förväntnigar faktiskt och slottet va jättefint !! och vi hade rätt många föreläsningar om säker med häst kommunicering och massa annat bra som man kan ha med sig som ledare ;)
Vi fick även en rundtur runt stallarna och kan säga att dom var skiiitstora ! och jättefina innuti och ridhusen var oxå riktigt coola dom va lite gammaldags men snyggt gammalt och deras paddock och galoppbanor,terrängbanoroch en del hoppbanor såklart hade jag ju med kameran i högsta hugg så har tagit en del bilder på hur de såg ut , ja ska bara lägga in dom så kommer dom upp här !
Ne helt fel skulle de ju inte vara att börja gymnasiet där för jättefina hästar  var de och fint överallt , Om jag minns rätt så hade dom 256 hästar man bara oojjdå hehe lite mer än vad vi har :) men nu ska jag grejja med bilderna som ja ska skynda mejj att lägga upp , så länge får ni nöja er med ett smakprov :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0