Hihi . .

eftersom pappa inte är hemma passade jag på att sitta vid datorn :)
Igår red jag först Nicki, det gick faktiskt väldigt bra, bara det är båda två måste bli starkare i vänster varv. Men vi jobbar på. Sen red jag azzi, 20min i skritt och trav och jobbade på övergångar och att hon ska lyssna på mig och inte själv bestämma när vi ska stanna eller gå fram. Gick bra så jag slutade när det gick som bäst!

Idag ska jag åka till stallet på kvällen vid halv6 ungefär sen får vi se vad som händer. Eftersom det har hänt lite saker.



haha väldigt snygg bil på mig och evert i skåne. Har ju försändras lite som tur är.
Om ni vill veta mer om Evert så kommentera :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag vill veta mer! :D

2011-04-30 @ 11:33:02
Postat av: Amanda

Meer :)

2011-05-04 @ 14:39:57
URL: http://mollke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0