Histora prov + massa till

Kom precis hem efter ännu en avklarat allmänt social seg dag hehe ne men hade både musik redovisning + fysik prov ... !
Musik gick alldeles utmärkt även fast ja glömde min lapp hemma (a) men kom ihåg typ allt ändå , fysiken var egentligen oförberedd men vi visste vad som skulle komma så under hela förmiddagen har jag pluggat massa fysik så nu har ja bara fysik i huvet så måste göra något annat en stund innan jag sätter mejj för att träna på
WW2 som vi har imorgon (y) , men förövrigt så gick de provet bra och de var inte alls så svårt , puuh !
Sen så plugga jag massa franska glosor trodde ja skulle göra förhöret eftersom ja var sjuk förra veckan , fast ne vi gick igenom de allihopa sen så avsluta vi med film :D

Känns som om detta ''korta'' inlägg blev ett långt istället men så kan de gå ! ne nu måste ja sluta om jag ska komma nånvart med historian wihooo !





Och svar till Matilda : jaa visst måste man bara gilla de !! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0