Hoppning

De blev hoppning iallafall idag. Men red ute vid vattnet och där fanns ju även ett lite hinder så hoppade det några gånger. Azzi var väldigt pigg så det blev inte så mycket "gå på tygeln" i dag utan mer lung. Galopperade fram på en liten bom som låg ner på marken, azzi hoppade glatt över den och tyckte det var roligt. Sen red jag genom vattnet några gånger och sen började jag hoppa. Elin filmade och tog även några kort tror jag, men dom får hon lägga ut sen.

Imorgon är det träning, vet inte om jag ska ha Azzi eller om jag ska kolla om jag kan få nicki igen men vi får se vad vi ska göra och så. Sen är det ju även skola imorgon -.-, pallar verkligen inte det just nu!
Men man får se det lite positivt att man ska till stallet sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0