IKEA

Kom nyss hem från IKEA. Blev allt möjligt, var även inne på HÖÖKS Hästsport. Hittade massa saker som jag bara ville ha men "mina tankar" (kommer ett inlägg om detta snart) sa Nej. Åkte ifrån HÖKKS med en stor besvikelse men vill man något får man väl vänta ett tag till.
Elin kommer typ vid 8 tiden kanske, då ska vi lägga in bilder på min data och sen skicka till C som sedan gör en ny header åt oss eftersom vi har blivit tre stycken nu. Sen ska jag käka och elin kanske bloggar eller något. sen får jag väl se vad som händer vi ser säkert någon film men vi har bestämmt oss att vi ska vara nerbäddade i sängen innan 11 för då ska vi ha somnat. Eftersom vi ska upp tidigt imorgon och ha stallet hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0