Innan Frukost

Ännu en dag man vakna tidigt fast denna gång var de för mamma kom i i rummet ! haha :)
Ska snart upp och äta frukost men tänkte att ja hinner med ett inlägg iaf , Skulle ju egentligen ut och springa innan frukost men lat som jag är ligger jag kvar för länge i sängen igen ! ajaa får bli efter frukost istället . Ska senare ut till stallet för att duscha min häst tills tävlingen imorrn :D ska bli riktigt roligt första gången hon är inne på en hoppbana ! haha men de ska nog gå bra , Ska även träffa Matilda där och hon skulle duscha Noblesse tror jag för hon hade oxå blivit lika dammig igen hästar är ju trots allt hästar .
Sen ska jag hinna med att kolla på lite hoppgrupperna sen :) men heejj så länge ! bjuder på en bild på mejj och Matilda :) 

P e a c e & L o v e

 

BloggTävlingen  ---> var med i våran bloggtävling ! gå in på länken och läs mer !:)
----> http://hastochponnyryttare.blogg.se/2011/april/antligen-bloggtavling.html




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0