Måste fixa´Checklistan !

Så nu är jag färdigfixxad och kar att åka ! men de är typ en halvtimme kvar tills vi ska åka så ja hade inte behövt stressa så mycket kom jag på nu , menmen sånt kan man inte veta i förväg .
Som sagt ska jag åka till min mormor där resten av släkten befinner sig och de blir nog att äta lite påskmat och prata massa skit som vanligt haha ne men de är rätt kul faktiskt :) 
Och när jag kommer hem så ska jag ordna med en Checklista tills nästa vecka så jag inte glömmer något ! för de är massa saker som ska med , men de tar vi när jag kommer hem , sen har jag gjort lite tidinställda inlägg så ni blir uppdaterade sen hoppas jag att linnéa bloggar massa när hon kommer hem !
Men puuss från mejj så länge !

P e a c e & L o v e
'


Bild från igår :)



Kommentarer
Postat av: SuperDuperShop

Rear ut JW hjälmar!! från 2300kr

2011-04-23 @ 15:25:28
URL: http://superdupershop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0