mina barn börjar bli stora

Känns riktigt skönt att äntligen få slippa hemkunskapen ! :D Så nu slutar man tidigt 2 dagar istället för 1 säger man ju inte nej till .

ska snart ut till stallet eller aahh vid 4a och då ska ja ha min barngrupp och jag kan ju ä n t l i g e n springa igen för min rygg tillåter ju äntligen de ! och dom ska även galoppera för andra gången oxå man har nästan lust att filma så ni får se hur dom sköter sig ;)

Ska även oxå rida idag och jag hoppas vi får rida ute innan de börjar regna ! skulle varit mycket roligare än att rida i ridhuset , men jag och linnéa ska försöka övertala våran ridlärare :)

Om ni undrar så har Linnéa fortfarande inte fått tillbaka sitt internet så jag kommer blogga lite åt henne så kommer även säga hur de gick för henne på lektionen idag :)


bild på mejj & Azzi från igår ;)

Kommentarer
Postat av: Bragelotte

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-06-28 @ 14:08:29
URL: http://bragelotte.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0