Nöjd, men trött

Har varit hemma ett tag nu, men har inte haft tid till bloggen då jag har ätit, duschat och kikat lite på tv. Men nu har jag tid.
Men iallafall fick Nicki idag igen. Vi hade dressyr i ridhuset, rätt skönt att slippa alla knot/mygg nu ute. Men först så var hon väldigt hård i munnen och ville inte riktigt som jag ville men sen släppte allt och hon blev jätte fin. Flyttade även lite skänkelvikningar och hon gick väldfigt bra i höger men i vänster är både hon och jag lite svaga men vissa blev väldigt bra. Tyckte det såg bra ut för alla faktiskt idag.
Matilda (ridläraren) blev lite rörd av att det liksom lossnar och det  går bra för oss eller ah vissa iallafall sa hon till mig. Nästa vecka ska vi rida ut men då ska jag ha min galna ponny och sen veckan efter det är det hoppning och då får jag Nicki igen.

Texten under har inget med det andra att göra :)
Hästen kommer bli min, inom en snar framtid. Men hoppas inte för mycket ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0