Ny på bloggen!

Såg att Linnéa och Elin hade skrivit att jag skulle börja blogga med dom,
och nu är jag här! Det ska bli jättekul :)
Jag heter alltså Julia och blir 14 år i sommar. Jag rider min egna häst Akilles,
som jag har haft i ca 3 månader, och satsar på hoppning :)
Jag kommer skriva om samma saker som Linnéa och Elin, alltså träning, tävling & outfits m.m.
Aklilles
Akilles är en 5årig valack efter For Feeling.
Han är fux med fyra vita strumpor och en bläs.
Jst nu kan man väl säga att jag slutför hans inridning.
Han är en väldigt trevlig och glad häst, superlugn men busar ändå lite då och då :)
Han är väldigt fin i dressyren, men behöver lite finslipning i hoppningen ;)
Då vet ni lite om oss, om det är något ni undrar så är det bara att fråga :)
Slänger in lite bilder också, inte så bra kvalité dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0