Pepp

Nu har jag bestämt mig för att det här ska verkligen bli mitt år.
Jag ska försöka dra ner på mitt humör och verkligen satsa så det går. Jag ska inte ha för mycket press på mig själv och inte ta på mig för mycket ansvar längre. Jag måste gå igenom de mörkaste vägarna om det behövs, jag får la gråta om det så behövs men nu ska jag kämpa mer än någonsin!

Man ska se ljuset i det mörka, man ska kämpa tills blodet rinner ur öronen på en.
Man kan vara hur jävla rädd man vill, men man ska inte ge jobbet till någon annan. Man ska ta det ansvaret man faktiskt har, rida och ge gärnet.

Det gäller att se sig själv i det man tror är omöjligt!

Jag ska tjata på hemligt att vi ska köpa häst eller iallafall hyra en längre än sjöis hyr ut och billigare. Jag ska verkligen satsa på hoppningen nu. Jag ska verkligen!

Jag tänker strunta i vad andra säger och bara gå min egna väg!

SATSA OCH TA, FÅ VAD DU VILL HA !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0