Positivt&Negativt

Red LM igår , och de gick faktiskt bra i början var de vanliga med att hon hängde lite fast de fick vi bort rätt så snabbt , sen jobbade jag mycket med att få in speciellt vänster bakben inunder sig , de gick oxå efter en stund när jag förstod vad ridläraren menade , missupfattade de hela först tills hon förklara :)

Sen jobbade jag lite enskilt eftersom resten av gruppen red genom vattnet , men tyckte att jag och LM behövde lite annat än de just då , så jag red igenom LB:1 programmet och de sitter ganska bra faktiskt och hon bärde sig själv jättebra och va väldigt framåt vilket bara är positivt så jag hoppas de håller i sig !

Idag ska jag ut till stallet vet inte när men snart nån gång åsen får vi se vad som händer .




Kommentarer
Postat av: Emme ^.^

Så sööt häst! :D

Fin blogg! :)

2011-05-02 @ 15:23:40
URL: http://allroundsadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0