Sådär nu är jag hemma igen !

Heejj igen ! känner mejj jättehemsk nu ! skulle blogga massa innan jag åkte iväg och förberedde filmen jag filma på linnéa och azzi men sen komma massa saker i vägen som gjorde att jag inte kunde fixa de , så jag gick till stallet istället för att möta upp matilda , sen så gick vi in till stallet lite och pratade som vanligt haha ! Sen ringde vi till våran chef och frågade om vi fick skritta på LM och Noblesse eftersom hon ändå skulle ut och gå med Noblesse :) och de fick vi ! Hihi de gick jättebra och hästarna tyckte de va riktigt skönt ! Sen skrittade jag lite till och då tog matilda några kort och dom kommer upp här imorgon ! :D

Sen när vi skulle gå hem så försvann mina nycklar men de visades sig att dom låg här hemma ajaa så kan de gå ibland men nu ska jag ladda upp filmen jag filmade sen sova och tagga för skola imorrn eller inte ! -.- 

Och jag svarar på lite andra frågor än bara hästfrågor på frågestunden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0